מערכת לניהול לקוחות מרובת משתמשים VADMIN CRMתן ללקוחות שלך כלים אונליין מועדפיםמהי מערכת לניהול לקוחות המערכת נועדה לאפשר לנו לנהל קשר אופטימלי ואפקטיבי בין הארגון לבין הלקוחות שלו.בעזרת איסוף ותיעוד מידע מפורט על הלקוחות שלנו אנו יכולים להבין טוב יותר את צרכיו הספציפיים של הלקוח, להכיר טוב יותר את אופן ההתנהלות של הלקוח מול הארגון ועוד.המערכת פועלת על בסיס כמה עקרונות שהם : הלקוח עומד במרכז, תיעוד התנהגות הלקוחות וצרכיהם של הלקוחות, ויצירת בידול בין לקוחות שונים שיש להם צרכים שונים ידידותיות של המערכת איש המכירות בד'כ נייד ומחוץ למשרד ומחוץ למקום עבודתו הקבוע, איש המכירות נמצא הרבה בנסיעות ללא נגישות למחשב וללא נגישות לרשת הארגונית, בנוסף לעובדות לעיל – איש המכירות נמדד על מכירות ולא על עבודה עם מחשב ולכן יימנע לעשות פעולות או 'לבזבז' זמן מיותר על עידכון רשומות ונתונים ביישומי מחשב מתברר שאחד התנאים החשובים ביותר לעבודה של איש המכירות , היא ידידותיות של המערכת וקלות השימוש בה. מערכת מסורבלת ולא אינטואיטיבית תגרום לאנשי המכירות דחייה וחוסר עניין לעבוד עם המערכת תוכנה לניהול לקוחות יכולה להגדיל את הרווחיות היתרונות של תוכנת הם רבים וכוללים בין היתר אינטראקציה טובה יותר מול קהל הלקוחות, שירות איכותי ומהיר יותר, נתוני הלקוחות מועלים בקלות ועוד. כל עסק שיש בו תוכנת ישפר את השירות מול הלקוח באופן מהיר ובקלות רבה. יחד עם זאת, השיפור מול הלקוח הכרחי לעלייה ברווחיות, הכרחי אבל לא מספיק. בכדי לראות עלייה ברווחיות צריך גם שהארגון יתאים את רמת ניהולו. גמישות המערכת ניתן להוסיף מודולים נוספים לתוכנה ולהתאימם לדרישת הלקוח |
מערכת לניהול לקוחות מרובת משתמשים VADMIN CRM | אני מתעניין ב |